مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 3 =

پخش مبلمان چوبی راحتی به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه ی صادرات مبلمان به اروپاقیمت مبلمان چوبی راحتی در سال 1400

مبلمان چوبی راحتی از جمله مبلمان های شیک امروزی و مناسب برای دکوراسیون های مدرن داخلی است که در طرح ها و مدل های بسیار زیبا در دسترس هستند؛ پخش مبلمان چوبی مذکور به قیمت عمده برای خریداران و به خصوص صادرکنندگان بسیار مناسب خواهد بود و به آنها این امکان را می دهد تا بتوانند این مبلمان را بسیار ارزان به دست آورند و نه تنها برای نمایشگاه های سطح کشور بلکه از آن جهت صادرات به بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی استفاده کنند.

پخش مبلمان چوبی راحتی به قیمت عمده

نحوه ی صادرات مبلمان به اروپا

نحوه ی صادرات مبلمان به اروپا با وجودی که در اروپا مبلمان ایتالیایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما صنعت مبلمان نیز در کشور ما طی چند دهه گذشته پیشرفته قابل توجهی کرده است و یکی از مزیت های آن داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا است و به همین جهت صادرات این مبلمان به بسیاری از کشورهای اروپایی به ویژه شرق اروپا به فراوانی انجام می‌شود.

نحوه صادرات این مبلمان از طریق دریایی انجام می شود و به این ترتیب محموله‌های صادراتی پس از انتقال به بنادر جنوبی کشور و علی‌الخصوص بندرعباس و پس از طی مراحل اداری و گمرکی بارگیری شده و به این ترتیب با قیمت بسیار مناسب صادرات آنها به کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

با توجه به توجه خاص دولت به صادرات در سال‌های اخیر، کمترین میزان هزینه‌های صادراتی بر روی این مبلمان اعمال می شود بنابراین صادر کننده می تواند قدرت رقابت بالایی را با محصولات اروپایی داشته باشد و به این شکل مبلمان ایرانی با مدل های زیب و قیمت تمام شده بسیار کمتر از برند های اروپایی می‌تواند در این کشورها به راحتی به فروش برسد.

نحوه صادرات مبلمان در انواع مختلفی مانند مبلمان اداری پوست ماری یا مبل چوبی نیمه سلطنتی به اروپا، پیچیدگی خاصی ندارد و صادر کننده پس از اخذ مجوزهای لازم برای صادرات و پرداخت تعرفه های گمرکی در بنادر جنوبی کشور می‌تواند آنها را در کانتینر های مخصوص قرار داده و به مقاصد مورد نظر خود در کشورهای مختلف اروپا صادر کند.

قیمت مبلمان چوبی راحتی در سال 1400

قیمت مبلمان چوبی راحتی در سال 1400 عوامل زیادی می توانند بر قیمت مبلمان چوبی راحتی تاثیر بگذارند که قیمت چوب و پارچه مورد استفاده برای روکش آن، از جمله مهم ترین این عوامل در سال ۱۴۰۰ هستند چون نرخ این مواد نسبت به چند سال قبل افزایش زیادی یافته است.

برای اطلاع دقیق از قیمت این مبلمان در این سال می توانید به صورت مستقیم با تولید کننده آن تماس برقرار کنید و به این ترتیب با پایین ترین نرخ ممکن آن را از تولید کننده به دست آورید همچنین دانش دقیق از قیمت این مبلمان می‌تواند برای صادرکنندگان محاسن زیادی داشته باشد و می تواند به آنها کمک کند تا قدرت رقابت خود را با نمونه های اروپایی بسنجند و در صورت مناسب بودن نسبت به صادرات آن اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر مجموعه رونیکا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید