مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 2 =

تولید مبل راحتی چوبی با قیمت پایین

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه صادرات مبلمان از ایرانفروش مبل راحتی چوبی بصورت عمده ای

مبل راحتی از جمله مبل های پرکاربرد و محبوب در سراسر جهان می باشد و استفاده از آن در بسیاری از منازل و مکان های اداری رایج است. استفاده از متریال های متنوع در تولید مبل های راحتی رایج می باشد که می توان به مبل راحتی چوبی به عنوان یکی از بهترین مبل های موجود در بازار اشاره نمود. طی تحقیقات صورت گرفته استفاده از مبل راحتی استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است و در سلامت گردن و کمر تاثیر بسزایی دارد. مجموعه ما در زمینه تولید مبل راحتی چوبی با قیمت پایین فعالیت دارد.

تولید مبل راحتی چوبی با قیمت پایین

نحوه صادرات مبلمان از ایران

نحوه صادرات مبلمان از ایران مراکز زیادی در سطح کشور نسبت به عرضه انواع مبل راحتی، کلاسیک و اداری نیم ست و تمام ست فعالیت دارند و مبل های عرضه شده در این مراکز، دارای کیفیتی بسیار بالا و صادراتی می‌باشد، از این رو کشورهای دیگر تمایل زیادی نسبت به خرید و استفاده از مبل های تولید شده در ایران دارند. مبل های راحتی تولید شده در ایران بسیار کاربردی می باشد و علاوه بر راحتی، از لحاظ زیبایی نیز در سطح بالایی قرار می گیرد. برای صادرات مبل به کشورهای دیگر مراحل مختلف باید صورت پذیرد.

اولین اقدام اخذ کارت بازرگانی از اتاق بازرگانی می باشد. سپس محصولات قیمت‌گذاری شده و بازارهای هدف مشخص می‌شود. انجام تبلیغات و پیدا کردن بازار فروش مناسب در صادرات مبل از اهمیت بالایی برخوردار است و در سودآوری شرکت تاثیر فراوانی دارد. پس از یافتن مشتری، لیست محصولات همراه با قیمت به مشتری ارسال می گردد و پس از ثبت سفارش، قراردادی ما بین فروشنده و خریدار تنظیم می گردد.

معمولاً عرضه مبل به کشورهای دیگر به دو روش زمینی توسط ماشین آلات سنگین حمل و نقل و هوایی توسط هواپیما صورت می‌پذیرد، شایان ذکر است پرداخت عوارض گمرکی و سایر هزینه های جانبی برای صادرات مبل از اهمیت بالایی برخوردار است و از الزامات می باشد. سفارش گیری مبلمان می‌تواند به صورت ست های نه نفره، هفت نفره و چهار نفره شیک و یا به صورت سفارشی و با درخواست مشتری انجام شود.

فروش مبل راحتی چوبی بصورت عمده ای

فروش مبل راحتی چوبی بصورت عمده ای مجموعه ما در زمینه فروش مبل راحتی چوبی فعالیت دارد. این مجموعه محصولات دیگری از قبیل مبل راحتی فلزی را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند، شایان ذکر است محصولات این مجموعه عمده و به صورت کلی به بازار عرضه می گردد. کیفیت بالای محصولات ما باعث گردیده است بتوانیم علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی نیز فعالیت نماییم و رضایت مشتریان عزیز را هم در داخل ایران و هم در کشورهای دیگر کسب کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر مجموعه رونیکا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 6 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید