مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 6 =

قیمت مبل چوبی طوسی در سال 1400

آنچه در این مقاله می خوانید...

هر آنچه که باید درباره مبل چوبی بدانیمخرید مبل چوبی طوسی به صورت عمده

مبل چوب طوسی از جمله نمونه های محبوب و پرفروش در سال 1400 بوده که قیمت مناسبی دارد و در بخش های اداری یا خانگی مورد استفاده قرار گرفته است. مشتریان با توجه به محل استفاده از مبل، یکی از مدل های چوبی و یا فلزی را انتخاب می کنند که با دکوراسیون داخلی هماهنگی داشته و قیمت آن مقرون به صرفه باشد. به عنوان مثال مبل استیل 4 نفره گزینه مناسبی برای ادارات بوده و در اغلب محیط های اداری شیراز می توان نمونه ای از آن را مشاهده کرد.

قیمت مبل چوبی طوسی در سال 1400

هر آنچه که باید درباره مبل چوبی بدانیم

هر آنچه که باید درباره مبل چوبی بدانیم مبلمان بر اساس جنس به کار رفته برای ساخت کلاف (اسکلت بندی) به دو گروه اصلی شامل چوبی و فلزی تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این مدل ها دارای خصوصیات فنی مخصوص به خود بوده که استحکام و سبکی مبل چوبی موجب شده، محبوبیت بیشتری نزد مصرف کنندگان داشته باشد. مبل چوبی انواع مختلفی داشته و می توان به آن طرح و شکل های زیادی داد.

معمولا از چوب های روسی شامل نراد، یولکا و ساسنا برای ساخت مبل چوبی استفاده می شود که قیمت ارزان تری دارند و از مقاومت و استحکام بالایی هم برخوردار می باشند. اما این بدان معنی نیست که چوب گردو، راش و … برای ساخت مبلمان کارایی ندارد. چوب روسی قابلیت رنگ پذیری بالایی داشته و می توان آن را طبق نظر مشتری در رنگ های متفاوتی شامل سفید، قهوه ای، عسلی و یا مشکی تولید کرد.

مبل چوبی برخلاف مبل های فلزی خیلی سنگین نبوده و جابه‌جایی آنها کار دشواری نیست. چوب را به نحوی روکش می کنند تا در برابر حملات موریانه ها و یا دیگر حشرات مقاوم بوده و با گذشت سالیان طولانی هم کیفیت خود را از دست ندهد. در برخی از نمونه ها از نوعی هنر کنده کاری برای زیباسازی بیشتر مبل چوبی استفاده می شود.

حکاکی و خراطی انجام شده بر روی قسمت تاج، دسته ها و یا پایه مبل چوبی به آن ارزش بالاتری می بخشد.

خرید مبل چوبی طوسی به صورت عمده

خرید مبل چوبی طوسی به صورت عمده خرید مبل چوبی طوسی به صورت عمده کمک می کند تا صرفه جویی بیشتری در هزینه های به عمل آمده و قیمت نهایی محصول ارزان تر از سفارشات جزئی محاسبه شود. با مراجعه مستقیم به مرکز پخش انواع مبلمان چوبی می توان ضمن مشاهده تنوع بالایی از طرح و مدل مبلمان، از مزایای خرید بی واسطه محصول هم بهره مند شد.

قیمت مبلمان براساس نوسانات بازار محاسبه شده و نرخ ارز بر قیمت گذاری آن تاثیر زیادی می گذارد. مبل چوب طوسی از جمله محصولات پرفروش در سال 1400 بوده که به دلیل رنگ خنثی با هر نوع دکوراسیونی به خوبی هماهنگی پیدا می کند و به همین دلیل طرفداران زیادی در میان مشتریان دارد. تهیه این نوع مبلمان از تولیدکنندگان خوشنام کمک می کند تا اطمینان کافی در مورد کیفیت و ضمانت نامه های پس از فروش محصول وجود داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر مجموعه رونیکا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید