مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =

پخش مبلمان استیل صدفی به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

سرمایه لازم برای صادرات مبلمانقیمت مبلمان استیل صدفی در بهمن ماه 1400

مبلمان استیل صدفی یکی از نمونه کارهایی است که هرگز قدیمی نشده و همیشه زیبایی و جذابیت خود را دارد و با هر نوع دکور و چیدمانی همخوانی پیدا می کند. این مبل ها با انواع و اقسام میزهای جلو مبلی و عسلی جذاب بوده و کاری همه پسند است. علاوه بر این بسیار مستحکم و با دوام بوده و می تواند سال ها راحتی و آسایش شما را فراهم کند. این مرکز با پخش مبلمان استیل صدفی به سراسر کشور این کارهای شیک و با دوام را با قیمت هایی بی نظیر و بدون واسطه، و در سلامت کامل به دست مشتری می رساند.

پخش مبلمان استیل صدفی به سراسر کشور

سرمایه لازم برای صادرات مبلمان

سرمایه لازم برای صادرات مبلمان به علت تولیدات با کیفیت و استاندارد بازار مبلمان ایران رو به رشد است. این صنعت در پنج سال گذشته با نرخ رشد مرکب سالانه 9.4 درصدی همراه بود که در سال مالی گذشته میلیارد دلار افزایش یافت و به کشورهای مختلف صادرات گسترده ای صورت گرفت. این نشان می‌دهد که این موفقیت بی‌سابقه توسط چهار عامل هدایت می‌شود: افزایش نرخ شهرنشینی، سهم بزرگی از جمعیت جوان‌، افزایش سطح درآمد قابل تصرف و طبقه متوسط، و همچنین صنعت توریسم که بی تاثیر نیست.

با این حال تحقیقات نشان می دهد این صنعت در کشور ما پتانسیل رشد چند برابری دارد، سرمایه گذاران و صادرکنندگان محترم می توانند با حداقل سرمایه کار خود را آغاز کرده و به مرور زمان با رعایت اصول صحیح و مقررات تعیین شده سطح کار و سرمایه خود را افزایش دهند و به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.

صنعت مبلمان به عاملی برای گسترش دامنه کالاهای صادراتی در سراسر جهان تبدیل شده است و کشور ما می تواند با داشتن کارخانه ها و مراکز تولیدی بزرگ یکی از قطب های بزرگ تولید مبلمان در خاورمیانه باشد. اقتصاد در حال بهبود است و ما شاهد تغییرات متعددی بوده‌ایم، بنابراین با هزینه نسبتا پایین و با داشتن سرمایه ای اندک می توانید کار تولید و صادرات مبل را آغاز کنید.

قیمت مبلمان استیل صدفی در بهمن ماه 1400

قیمت مبلمان استیل صدفی در بهمن ماه 1400 قیمت مبلمان استیل صدفی در بهمن ماه 1400 در مجموعه ما بسیار مناسب تر از تولید کننده های مشابه بوده و به خاطر رفاه حال مشتری و دستیابی تمام اقشار به این تولیدات با کیفیت انواع مبلمان با تخفیفات ویژه ارائه می شود. می توانید به مجموعه ما سر بزنید و خودتان مدل ها و قیمت ها را با همه جا مقایسه نمایید تا متوجه قیمت های به صرفه در شرکت ما شده و با اطمینان خاطر خرید نمایید. بهترین نمونه های مبل چوبی کرج، مبل استیل کرمانشاه، مبلمان اداری جوبی و فلزی و… را با کمترین هزینه در اختیار شما می گذاریم، پس با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر مجموعه رونیکا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 447741719430+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه رونیکا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری چوبی و فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید